Tävling hos TTSC - Nu har 3st Twilight fans chansen att vinna Eclipse posters

Eclipse premiären närmar sig med stormsteg och nu är det dags för en tävling där jag lottar ut 3 st Eclipse posters.


Reglerna:

Ni lämnar gärna en kommentar i just detta inlägg. Berätta gärna varför just du vill vinna ett snyggt Eclipse poster..
Lämna gärna info så jag kan kontakta er på något sätt.

Vill du ha större chans att vinna?

Länka då gärna tävlingen ( Ta gärna tävlings bilden ) i din blogg, twitter, bilddagboken, facebook, myspace eller någon annan sån sida.
Skicka gärna en kommentar eller mail till mig & berätta om ni har länkat till denna tävlingen.

Tävlingen avslutas den 7 Juni.
LYCKA TILL NU ALLA TWILIGHT FANS 

Stort tack till Discshop som sponsrar bloggen med denna underbara Eclipse postern.
Utan dom skulle jag inte kunna ha denna tävlingen så tack ännu en gång Discshop.



Kommentarer
Postat av: annie

Hej,

jag skulle gärna vinna Eclipse postern för jag har ingen "riktigt" poster på Eclipse så det skulle vara roligt att få sätta en sådan på väggen! ;)



jag gjorde ett inlägg om dig genom twilightgrejer.se



här är länken till inläggen;

http://www.twilightgrejer.se/2010/05/21/tavling-vinn-eclipse-postern/



tack för en bra tävling!

2010-05-21 @ 07:05:59
URL: http://twilightgrejer.se
Postat av: Lydiiaaaa

Eclipse är man favoritbok så självklart vill jag vinna postern! ;) haha



Superbra blogg! <3



[email protected]

2010-05-21 @ 07:32:38
Postat av: Ajda

Hej!

Jag ee med och jag har lagt in bilden på en sida och skickat länken. Jag vet inte vad du har för e-post så kan du skriva vad du har för nån ??

2010-05-21 @ 09:07:36
Postat av: Kaisa

Jag är gärna med, här är länken till mitt inlägg: http://thegirlandthecamera.blogg.se/2010/may/tavling.html#comment.



Jag skulle vilja vinna eclipse-postern för att eclipse är min favvobok i twilightserien, och jag tror filmen kommer bli väldigt bra, plus att jag tycker postern är väldigt snygg.

2010-05-21 @ 13:46:07
Postat av: Emma

Hej, skulle gärna vilja vinna eftersom eclipse är min favoritbok och jag längtar verkligen till filmen, och jag har ingen Eclipse poster :)



[email protected]

2010-05-21 @ 14:05:26
Postat av: LINA B

Jag skulle jättegärna vilja vinna!

Tyvärr äger jag ingen blogg, men hoppas att jag vinner ändå ;) haha!

2010-05-21 @ 15:40:33
Postat av: Olivia

Hej, jag skulle jättegärna vilja ha en eclipse poster. Eftersom att Eclipse är en utav mina favoritböcker och då skulle det vara jättekul att få ha en sån affisch också :D

2010-05-21 @ 16:22:24
Postat av: Alva

Tjooo! :D<3



Jag längtar jättemycket till Eclipse!!!

Hoppas dom inte har tagit bort för många grejer

ifrån boken, för Eclipse är nog den bästa boken ur hela sagan ... (enligt mig) Och Eclipse postern e såå snygg oxå!!!<33 :)



e-postadress: [email protected]



Tackar<33

2010-05-21 @ 16:56:54
Postat av: Maja

Heej!

Jag skulle jättegärna villja vinna dels för att jag älskar Eclipse sjukt mycket (Och hela TTS) Eclipse (Ljudet av ditt hjärta) är min favoritbok, och jag vill mer än gärna ha denna underbara affisch <33333333

Jag tror inte att jag har råd att köpa en själv annars, så därför är jag med i denna tävling:)



Jag här lagt ut denna tävling på min blogg www.thelovelytwilightsaga.blogg.se

och även på min bilddagbok ;)



Kramar från Maja <3

2010-05-21 @ 19:46:17
URL: http://thelovelytwilightsaga.blogg.se/
Postat av: Moa

Hej! :D



Jag vill verkligen ha postern, jag vinner nästan aldrig något, och det skulle vara roligt om jag fick chansen den här gången. Och jag tycker att postern är JÄTTESNYGG, jag skulle bli jätteglad om jag vann, de skulle betyda mycket. ;D



Jag har tipsat mina vänner på bdb:

http://ttwilight-saga.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2010&month=5&day=21&html=1&error=&uploadSuccess=1#0 (klicka på länken)



Tack!!<333

2010-05-21 @ 20:00:33
Postat av: Sofie

Hejhej! <3

Jag skulle jätte gjärna vilja vinna eclipse postern, för att jag ÄLSKAR eclipse, jag tycker det är den bästa boken, och jag har twilight o new moon afficher och de skulle vara kul med en riktig eclipse poster me! ;D

Jag gjorde ett inlägg på min bdb om tävlingen :)<3

länken: http://eclipseJune30.bilddagboken.se/p/show.html?id=458263381&directlink=1



Kram :D<3



P.S Din blogg ÄÄGER! <33



e-postadress: [email protected]

2010-05-21 @ 20:03:39
Postat av: David Andreasson

HEEJ :DD

Jag är en kille som älskar twilight:)

Jag vill vinna för att twilight är mitt allt <3

Jag har länkat på bdb (bilddagboken) haha :)

http://culllens.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2010&month=5&day=22&html=1&error=&uploadSuccess=1#0



:D



Lycka till :)

Min epost: [email protected]

2010-05-22 @ 07:32:10
Postat av: Patricia

Hej! Jag skulle gjärna vilja vinna eclipse postern, för att eclipse är min favorit bok och för att jag inte har nån twilight poster alls :(



p.s jag har lagt ut tävlingen på bdb http://twilight-er.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2010&month=5&day=22&html=1&error=&uploadSuccess=1#0 :]]

2010-05-22 @ 08:20:03
Postat av: Alexandra

hej jag skulle jättegärna vilja vinna postern för att eclipse är den näst bästa boken och jag längtar så mycket till filmen att jag håller på att spricka ;) Jag hade taggat premiär sen man kom ut från biosalongen efter midnatts visningen av New Moon (var fullkomligt lycklig xD ) men nu har jag fått veta att jag ska vara borta just då och inte kommer att kunna se den på premiären - inte förens ca en vecka efter. Så en poster skulle verkligen hjäpa lite ;)



Min mail;

[email protected]



Kram

Alexandra

2010-05-22 @ 13:10:56
URL: http://www.grippe.devote.se
Postat av: Pernilla

Jag skulle vilja vinna för att jag har de andra 2 postrarna från filmerna Twilight och New Moon så att kunna få sätta upp den tredje postern från den tredje filmen bredvid de två andra postrarna kommer göra att jag kommer få världens finaste rum och därmed en ännu större The Twilight Saga samling.



Länken till tävlingen jag har skrivit om på min blogg är:

http://trueloveisforever.blogg.se/2010/may/fa-chansen-att-vinna-en-eclipse-poster.html#comment



Med Vänliha Hälsningar

Pernilla

2010-05-22 @ 13:57:29
URL: http://trueloveisforever.blogg.se/
Postat av: Emma W

Hej, under ett par månader har jag varit helt besatt av twilight serien. Jag har varit som i min egna lilla värld, som när olyckan Haiti var så efter en vecka efter olyckan så frågade jag min mamma "vad har hänt i Haiti" haha, jag var så inne i böckerna. Så det här med tävlingen, det skulle vara jättekul att kunna pryda mitt rum med lite extra mycket saker innan Eclipse kommer ut på bio.

2010-05-22 @ 14:11:05
Postat av: Sandra

Jag vill vinna en eclipse poster för den skulle verkligen pryda min vägg grymt snyggt och den skulle sitta riktigt bra brevid min new moon poster! :)

hur som helst vill jag verkligen(!!!) ha en eclipse poster! :)



mvh sandr! :D

2010-05-22 @ 15:24:30
URL: http://tthettwilightssaga.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej!!=)

Jag skulle jättegärna vela vinna för att jag gillar Twilight jättemkt och jag är ett Stort Kristen Stewart fan=D Jaag har redan en Twilight och en New moon så då skulle min vägg bli perfekt;)

MVH//Emilia<3

2010-05-22 @ 20:07:59
Postat av: elin

Jag vill jätte gärna vinna eclipse postern för jag försöker fylla mitt rum med posters och jag har new moon film postern, så det skulle vara roligt att få ha Eclipse film poster bredvid!

plus så är eclipse min favorit bok :D kram!



Jag har gjort ett innlägg om tävlingen!:

http://thetwilightsagadaily.blogg.se/2010/may/tavling.html#comment

2010-05-22 @ 20:38:37
URL: http://thetwilightsagadaily.blogg.se/
Postat av: robin

hej! Jag skulle jättegärna vilja ha en Eclipse poster, vi ska flytta och om jag hänger en Eclipse poster på väggen i mitt nya rum skulle rummet bli helt plötsligt jättemysig och jag skulle alltid vara där för postern skulle faktiskt förvandla mitt rum till det bästa rummet, det är jag helt säker på!!!

jag länkade den på bilddagboken:

http://robinali.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2010&month=5&day=22&html=1&title=Eclipse+poster&error=&uploadSuccess=1#0

2010-05-22 @ 21:26:40
Postat av: Louise

Jag har skrivit om tävlingen på min bilddagbok i en bild den 23 maj. Om du vill gå in och titta så är mitt gästlösen "twilight".

Jag vill jättegärna vinna för att jag är besatt av twilight. Mina kompisar förtår inte att twilight är en stor och viktig del av mitt liv. Så förutom att jag vill ha många fins posters för att de är fina, så vill jag så mycket twilight-bilder som möjligt, för då kanske de förstår någon gång att twilight är så mycket mer än filmer och böcker.

Ha det bra <3



Du kan kontakta mig på min mejl, [email protected]

2010-05-23 @ 00:10:19
Postat av: Louise

Haha fail xD jag skrev kommentar för någon minut sen. Jag glömde säga, mitt användarnamn på bilddagboken är eeclipsee

2010-05-23 @ 00:13:02
Postat av: Sabina

Hej jag skulle bli såå glad om jag vann posten. Jag älskar Twilight så mycket men jag har inte alltid råd att köpa postar eller liknade. Och nu är skolan snart slut och därav mina pengar :( Jag skulle bli såå jätte glad om jag vann den, lagom till min student, skulle vara underbart! :)

2010-05-23 @ 15:12:28
URL: http://twitter.com/SabinaBergvall
Postat av: jordan

jag vill ha eclipse posten för jag är värsta fans av twilight jag skulle kunnat offra mig för de så jag vill ha allting med twilight att göra

2010-05-23 @ 15:16:59
Postat av: Ronja

Att vinna eclipse postern hade varit bäst! Jag är en riktigt twilight nörd så det passar perfekt :) Asså jag skulle kunna skita att bli tillsammans med den kille jag har gillat i flera månader bara för twilight! Jag älskar TWILIGHT, NEW MOON, ECLIPSE OCH BREAKING DAWN!!!

Jag länkar också denna tävlingen på bdb, facebook och min blogg. Du hittar allt på dom här sidorna. http://ronnjaaa.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2010&month=5&day=23&html=1&error=&uploadSuccess=1#0

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/profile.php?id=1116465496

och på min blogg :)

http://ronnjaaa.devote.se/blogs/4857761/taevling--.htm#WriteComment

Kram

2010-05-23 @ 20:57:56
URL: http://ronnjaaa.devote.se
Postat av: Josefine

Hej:D jag har ingen eclipse poster, har velat köpa men har inte råd:(

Jag har älskat, varit besatt av twilights en jag såg twilight på bio, över ett år, jag älskar twilight och jag vinner aldrig något twilight relaterat så nu vill jag fan vinna;)

haha, tack hejdå<3

länkar på min blogg:D

http://eyesofanangel.blogg.se

2010-05-24 @ 00:39:38
URL: http://eyesofanangel.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej :D

Jag är ett twilightfreak:)

Jag vill gärna vinna för jag har ingen eclipse poster ... :(



/Annika

2010-05-24 @ 14:45:48
Postat av: Evelina

Hej :D

Jag är ett twifreak :)))

Jag vill vinna för jag kan dö för twilight:)

Hehhehe^^

Min msn ( eller mail )

[email protected]



Från Eve ^^

2010-05-24 @ 14:49:16
Postat av: Wilma

Hej :D



Jag skulle görna vilja vinna postern för jag har ingen på Eclipse♥ och Älskar verkligen din blogg, min kompis tipsade mig om din blogg och blev helt förälskad i den med en gång har typ läst 3 inlägg eller något men måste läsa hela bloggen nu bara för det hehe... // Twilightern Wilma

2010-05-24 @ 18:20:03
URL: http://musiicaa.blogg.se/
Postat av: ~Alexandra~

Jag är lätt med och tävlar! Min mailadress står i mailadressen fältet ;P



Jag skulle vilja vinna för att Eclipse är min favorit bok i hela världen och för att jag inte har råd med att köpa en eftersom jag bara får pengar när jag behöver av mina föräldrar och dom tycker att det är onödigt att lägga pengar på sånt "skräp" -enligt dom- :( Så därför är jag med!



Här är jag lagt ut tipset på min twitter!:

http://twitter.com/soewth

2010-05-26 @ 18:53:41
Postat av: WimZy

Hej hej!

Jag vill jättegärna vinna en Eclipse poster för att mitt hjärta tillhör twilight (XD) men också för att jag inte har en ända "riktig" affish/poster. Även för att Eclipse (Ljudet Av Ditt Hjärta) är en skiiiit bra bok och filmen verkar helt fantastisk! Varför inte ha en poster när man älskar det?



PS: Jag samlar också ;D



Jag har lagt in ett inlägg om tävlingen på min blogg ;D. Min blogg-länk står vid URL :D.

Kan twittra om det också!! :D Heter AmaZ0naz...

+ att jag har lagt ut det på bdb, jag heter BellaBlack ;D



DS: ÄLSKAR DIN BLOGG!!!

2010-06-03 @ 19:18:56
URL: http://brunettwilmis.blogg.se/
Postat av: Chatchada<3

Hej! jätte kul att det är tävling! älskar er blogg så mkt!<3

Jag älskar TTS så mkt! jag har till och med kommit på en liten novell =D alla tycker jag är helt galen i twilight men vad kan man göra om man har twilight virus? xD<33

jag vinner aldrig... men ger inte upp så lätt! ;P

jag kommer inte att få träffa kristen och taylor för min mamma... jag har inte pratat med henne sen nyheten kom ut!

hihi jag tkr oxå att jag försänar den xd<3333

blod och bett // Chattis<3



Mail:[email protected]

2010-06-03 @ 22:56:41
Postat av: Chatchada<3

hihi glömde skriva att jag har lagt ut på bdb oxå =)<333 är så stressad så jag har skrivit jätte mkt försöker verkligen<333



om ni inte tror att jag har lagt ut kan ni kolla själv --> http://bie8er-fev3r.bilddagboken.se/p/upload.html?year=2010&month=6&day=3&html=1&error=&uploadSuccess=1#a0



sök annars på Bie8er-Fev3r<333

2010-06-03 @ 23:00:08
Postat av: Klara Bertilsson

Hej jag vill verkligen verkligen vinna postern för jag är nog världens störsts fan av The Twhilight Saga och har läst alla böcker 4 gånger om. har dock bara posters från Twilight och New moon vill helst ha en från varje att sätta på min (redan Överfulla) vägg så att det blir som ett mönster skulle vara coolt.:) Ska länka på Bdb och min blogg.



Ha det bra♥

Puss Klara

2010-06-04 @ 13:25:48
URL: http://goranohasse.blogg.se/
Postat av: Isabella

Jag har länkat till tävlingen här http://twitter.com/TheNameIzBella/status/15463362998 :)



Min motivering:



I've got one shot to win the poster Eclipse

but it still sends me trips

If I would receive this prize

I will be able to

enjoy the beauty of it with my own eyes!



Mail: [email protected]

2010-06-05 @ 06:10:27
Postat av: liva

Skulle jätte gärna vilja ha den eftersom jag inte ha som många postrar och jag älskar Eclipse!



[email protected]

2010-06-06 @ 13:42:18
URL: http://finlitendag.blogg.se/
Postat av: Noor

Hey, jag älskaar Twilight, men sj har jag ingen Poster, har bara bilder som jag har klippt ut från tidningen, Jag önskar att jag vinner för att jag har ingen möjlighet att träffa Kristen och Laurent när de kmr till stockholm. Jag hoppas verklingen att jag vinner Postern!!!



kram kram

2010-06-06 @ 15:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0